förlåt

haha nu va det ett jävla tag sen, förlåt, men dt har varit så mkt på sista tiden med jobb och skola o barn o mig själv o allt som händer, jag är på vileborg, som är ett serviceboende för äldre och dementa, 50%. jätte kul och jag trivs som bara den har varit där i 1½ månad snart :)..sen pluggar jag ju några ämnen hemma, så har en del för mig, sköööööönt älskar när det finns ngt att göra,
Igår så va ja hemma o tog det lungt ensam, olivia är hos sin pappa och emil va ute, ja va hos min syster kom hem vid nio, då ja började städa o diska o tvätta haha, sen tog ja en varm skön dusch, sen blev det o kolla på lite tv o lite datoor,sen sängen, emil kom hem skit full och jobbig, usch va jobbig han var !!
ikväll blir det lungt ska åka och handla mat senare haha det blir mitt lördags nöje..
är hos emils mamma och pappa nu, vi tänkte att vi skulle bubbla lite, men tönten fastnade vid tv spel med hampus !!

nej nu ska ja kolla lite här
Tjingeling tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0