Vakna !!

Satte mig precis vid datorn !!
Har lämnat olivia på dagis.
Plockat undan lite här hemma!!


Har lämnat in min datorn nu känns skönt iaf så nu får jag XP på den, =D, Slippa jävla linux !!
Så lånar emils dator nu, den tycker jag om =)

Idag händer det inte så mkt, ska käka lite frukost nu, sen kl tio ska ja möta sara och natha på gymmet, träna en timma sen ska vi sola :) sååå skönt älskar att sola på vintern när det är så kallt ute, o desssutom känner jag mig blek nu !! Även att jag är brun haha, men jag tappar lika så som alla andra färgen på vintern, ansiktet blir blekt knappt brunt mer gul/grön, usch hehe !!
Sen hämta olivia på dagis vid halv två, då ska jag ner till ICA och handla lite mat,
Idag börjar jag mitt nya liv, träna äta bra FÖRSÖKA sluta röka osv :)..
Beställde även en bikini/badräkt igår,jätte cool det 'är en bikini men sitter typ ihop på magen ska se om ja kan hitta en bild så lägger ja upp den=) jag tycker den är fin iaf =) såå längtar ngt så enormt till sommaren.
Så nu ska jag köra hårt till sommaren, 

NEj nu måste jag äta skit hungrig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0