Sovdags

La precis olivia i vagnen, och hon somnade direkt, så skönt med att dom har dom rutinerna på dagis, så räker med att lägga henne i vagnen så somnar hon direkt !!

Ska lägga mig i soffan och kolla på film, patrik 1.5 laddade ner den för ett par dagar sen så dags o kolla på den !!

Ska ut och gå senare ikväll, har ju ett mål att gå ner tio kilo tills 1a juni, då väger jag ett kilo över det som jag vägde precis innan jag blev gravid med olivia, jag gick ju som sagt va upp 18 kilo när jag var gravid varav 5 kilo försvan rätt så fort 3 kilo va hon och resterande va allt vatten och blod osv. så ska ta mej fan inte ge mig nu, den här gången kör jag på riktigt, ska även börja med en pulver grej oo se om man verkligen går ner i vikt av det, haha gör man säkerrtt inte men vill iaf prova !! Och jag har tid till att träna nu, det hade ja inte när hon va liten, nu bor hon ju hos sin pappa varannan vecka och då har jag verkligen all tid i världen till att träna, och den veckan hon är här kör jag på gymmet på morgonen när hon är på dagis tre dagar i veckan sen går jag ut och går minst en timma när hon har somnat, för då ligger ju ändå bara emil i soffan o flöötttar siiig..
jaja nog om det, haha

Film nu...

Justja vem är den där maria eller malin eller vad du heter som kommenterat ? tråkigt när man inte vet för känner lixom att svara på massa onödiga grejer när man inte ens har ett ansikte !! Puss på dig !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-19 @ 13:38:35
Postat av: malin

Moget folk som skriver till dig :S



SKA DU GÅ NER TIO KG? vad fan ska finnas kvar av dig då? Du är ju pinnsmal nu.

2009-02-19 @ 13:39:23
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0