sååå

då var allt klart har hunnit med att både handla sola och träna.
Hämtade olivia på dagis för ca en timma sen, hon låg och sov då så fick väcka henne, och då blir hon så otroligt glaaf..neeej, så nu går hon omkring här och små surar när jag pratar med henne skriker hoon NEEEEEEEEEEEJ, typ som att jag inte får prata med henne !! Kul att hon vet vad hon vill men jaa ibland är det faktsitk lite jobbigt,

va så kul igår, emil spände ut sin mage, då sa jag, olivia tror du emil har en bebis i magen, och hon säger Ia=olivia med bebis i magen och klappade sig på magen, haha jaahha har du med en liten bebis i magen, JA säger hon sådär stolt som hon bara gör när hon klarar att dra upp låset på tröjan =D

ska nog ut och åka lite skrilllere när emil kommer hem från jobbet, så kan jag dra olivia i pulkan på isen ? det borde la gå, för hon tycker ju inte om att åka i nerförsbacke med pulkan...

Nej nu ska vi vika och stryka lite tvätt, tror hon blir lite gladaare då, det brukar hon bli när hon får hjälpa till o göra saker som stora mamma får göra !!!

Kommentarer
Postat av: kiicka

Det är inte det de handlar om.! Det är att malin säger att det var en unge. Men det är det verkligen inte.! Den där Maria är en vuxen människa.! Visst jag förstår väl om du tror Malin för att hon är din vän.! Eller något liknade. Men jag kan inget mer än säga sanningen. Jag vet ju den . Eller hur?

2009-02-17 @ 21:27:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0