Måndag idag då !!

skriver aldrig här tyvär, ska bli ändring då !!

Hade fått lite kommentarer såg jag under tiden jag varit "borta".
För det första vet jag inte vem kicka är =S. vet bara axelsson och henne är det ju antagligen inte. så vet som sagt va inte vem du är, men läste malins blogg och såg inlägget som du hade skrivit, och det är ju faktiskt helt knäppt, det står att du gav lilltjejen godis och dricka för att gå in o duscha med ngn (din kille ) vet ej, men aa och sen beskriver du i deteljer hur ni har sex, och hur skönt det är och att ni höll på i flera timmar ? Förstår inte hur man kan skriva ens om såna saker i en blogg som kan läsas av alla ? amen ja menar skulle ni vilja att jag skrev och förklarade i detaljer hur jag och emil har sex när osv ? hmm nej det tror jag inte, !! du skrev i min kommentar att jag inte skulle tro på malin, men det finns ju ett utrag från DIN blogg =S,, ja tycker bara att det är FÖRJÄVLIGT !! När man låter ngn  vara barnvakt, litar man på den personen till hundra%,
Jag skkulle aldrig lämna olivia till ngn jag inte litar på, skulle bli så oerhört besviken om ja fått sen då reda på att barnvakten sätter olivia vid tvn med massa godis o dricka för att hon då ska sitta kvar där, sen går barnvakten och låser in sig på toa och är där inne i tre timmar ? Nej usch ledsen ja skulle bli !!

Nog om det !! Idag är det måndag, ska hämta olivia på dagis snart,!! eller halv två.Saknar henne så mkt så jjag spricker snart !!

Jag och älskling åkte skridskor i helgen haha guuud så dålig ja va, trodde ja va mkt bättre :P..men va som sagt ett PAR år sen jag åkte !!
Den här veckan blir det bara slappt, ska till busfabriken på lördag med Linda och co :D ska abli kul !!

Nej nu är jag hungrig ska käka lite...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0