kvinnomisshandel

såg precis på BECK.. mkt bra, va längesedan jag såg den, men åter till rubriken, det här med kvinnomisshandel, hur står man ut ? slagen och smärtan kopplar dom nog bort på ngt sett, utan känner bara rädsla för vad som kan och kommer hända, men tänk att aldrig kunna slappna av och ta det lungt, utan att behöva gå och vara orolig och spänd hela tiden, fyy så hemskt. lider verkligen med dessa kvinnor, så hemskt att den person man älskar och är närms slår och förnedrar en på det sättet usch.



Jag mår verkligen skit nu, mesta dels i halsen för den kliar och är tjock men helt snustorr..
Imorgon blir det att gå upp tidigt, Usch hatar verkligen att gå upp tidigt, fast när man väl är uppe är det inga problem.
Efter arbetsintervjun ska jag träffa upp min gamla barndomsvän LINA på stan för att ta en fika. ska bli riktigt kul eftersom vi nästan aldrig ses, vilken är jävligt dumt eftersom vi inte alls bor långt ifrån varandra lixom ljungsbro och borensberg. Skärpning lina, och mig med då haha !!
Sen bär vi av till bbg där det blir att hämta lillan på dagis, ojjj vad jag saknar henne, det är för lugnt här hemma helt enkelt behöver lite skratt och skrik, för hon är ju inte bara glad. men det är rätt skönt nu för att hon är inte alls trottsig längre, känns som att hon vuxigt upp så snabbt, nu kan man ju prata med henne så att hon förstår och kan säga tillbaka vad hon vill eller vad som är fel. för en sak ska ni veta att hon va ett riktigt trottsbarn för ett par månader sen, det ända hon gjorde var att skrika inget va bra och allt ja gjorde vart bara fel, en jobbig period men nu känns det som att den är över, och jag längtar inte till nästa trotts ålder haha..<3

Nej nu måste jag sova Imorgon gäller det, GOD NATT SOV SÅ GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0