heej!!

hejsan hoppsan, var ett litet tag sen jag skrev men har ej orkat. idag var vi på en skola och dom pratade om den, va lite chill slutade  efter 45 min så då tog jag bussen till Sara och drack kaffe och snackade skit, gick sedan o hämtade en suuuuur olivia på dagis gick hem och gjorde paj i fika lite igen :P

imorgon fyller emil år =) hämtade hans present idag med, den har varit inne på gravering så vart klar idag..
väntar på att emil ska komma hem, han är o klipper sig.Och sara gick precis hem..

imorgon ska ja till skolan eller så ska ja träna med sara, beror llite påhur ja  mår, se ska vi till emil och fira han och även hans mamma som fyller idag.

skåååååål på det  nu ska jag ge den här damen ett äpple som hon tjatar om. jätte  sur o grinig idag meeeeen då får man ju själv vara positiv så blir hon lite gladare iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0