.........

Hej allesammans..!!

Sitter hos min syster i linköping, vi gick ut igår på krogen !! Min bror jack är här ifrån malmö :) så vi i syskon skaran bestämde oss för att dricka lite och gå ut. etfersom det va flera månader sen ja va ute på krogen tyckte jag dt skulle bli skiit kul, sen kom min två små brudar till natha med, jack va på en fest innan. sen träffades vi på stan, vart en väldigt skum kväll, men jag hade kul iaf hahah. Vet inte hur många drinkar vi drack, sen köpte min bror ngn röd drink åt oss, den gillade jag och jessica så vi skulle gå o köpa en ny, men va fan hette den då, så ja vissar fram mitt glas med tre isbitar i (den va ju slut) och sa aa en likadan haha ehhhh okej sa han och lucktade i glaset o sen fick vi en precis likadan han förstog mig, inte många som gör det ;)...sen vart det en sväng in på kebab baren och tog med mat satte oss i taxin sen hem o väckte stefan (min systers kille) han tyckte nog vi va piss jobbiga, jag och naha låg och prata och asgarva i ngn timma innan vi somna..vakna vid halv nio, (kan aldrig sova länge när jag har varit lite små full)..så satte mig här, ska strax börja tänka på hemfärd..

Nästa helg ska jag och nathalie åka till Malmö och hälsa på bror, även att han är här idag men som sagt så åker han ju hem idag !!

JUST JA, jag har färgat mitt hår haha, och det tog en heeeeel kväll, hanna hjälpte mig :) färgade håret mörk mörk brunt ser ut som svart sen blonderade jag en rätt stor slinga, efter det färgade jag den röööd, vart jäkligt coool när man fixar iordninghåret,!! Nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: georgio

Jessica du glömde nämna att drinken blev uppkallad efter oss sen ;)

2009-02-22 @ 16:06:00
URL: http://jessicageorgio.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Fin du blev gumman! Kram

2009-02-24 @ 10:52:40
URL: http://tattarelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0