....

jaha då sitter man här i soffan igen,
Olivia leker för fullt med sina docker, ser så kul ut !!

Jag vet ej varför men jag har såna problem med att sova på kvällarna/nätterna, går inte, vet inte varför, sen när jag äntligen somnat igår så vaknade jag sedan av att emil snarkar och gnislar med tänderna, åh då vart jag sur o sa sluta ja kan fan inte sova, Mm säger han bara, o om jag skulle säga de till han idag skulle han bara säga nääää jag har inte märkt ngt..mm MÄRKLIGT emil märkligt !!!!
Olivia gumman tittade jag till vid halv två vid den vevan då jag vaknade, tyckte det var lite för tyst hos henne, hon snarkar ju annars mer än ngn jag träffat haha, men hon låg och sov som en ängel, men låg so nära kanten att hade hon bara hostat till lite hade hon ramlat ur sängen, så drog in henne lite och hon förtsatte sova,, så gick in i vårat sovrum och fortsatte sova !!

Imorgon ska jag på möte i skolan vid 11 !! sen vid ett ska jag ner till stan och har en tid och fixa mina ögonbryn, gör det alltid en gång i månaden skööönt jag suger på att fixa dom själv, utan plockar sedan bara i själva "kurvan" men sen råkar jag alltid efter ca tre veckor att strula till det, så då fixar frissan det ist =)

Idag ska vi inte göra ngt bbara ta det lilla lugna hemma, vänta på att Emil ska komma hem,!! Saknar honom lite..
Ska väl ta och börja göra lite lunch åt mig och olivia..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0