...

har kommit till det stadiet att man inte kan hålla det inne längre, vissa saker går att hantera, men igår vart det för mkt.
Kan inte hålla imot mina tårar, jag bara gråter hela tiden, kan inte sluta, det rinner hela tiden, inte trodde jag det här om mig själv, jag som annars ska vara så jävla stark, att jag bara legat i sängen hela dagen och bara varit ledsen, Emil stannade hemme från jobbet idag, han är sjuk !, så han är ju lite jobbig och ska försöka trösta mig så mkt det går men inte ens det funkar, Bara hoppas allt vänder snart och att man kan få må bra igen,
Sen är ju olivia hos sin pappa, det gör att så fort ja tittar på hennes saker så gråter jag, jag fattar det inte,!!!


Tänkte skriva lite här va länge sen, men har ju varit skit  ett litet tag.
Tequila festen vart lyckad
föräldra mötet på dagis gick bra.
lägenheten vi kollade på va fin.


God nattt

Kommentarer
Postat av: kiicka

Hm kicka här.! Läste på malins blogg nu och vad du har kommenterat till henne.! jag kan säga dig en sak.. Jag har ALDRIG gett en unge godis för att sen gå in och knulla.! Aldrig ... Du får antingen tro på malin eller mig.! Det är inte min huvudvärk men jag förstår inte bara vart hon har fått det ifrån! Ha en bra dag iaf!

2009-02-15 @ 12:02:15
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: malin

Du kan läsa min blogg nu, så får du en egen uppfattning :P

2009-02-15 @ 12:34:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0